Årets første boerboeltreff og årsmøtet ble denne gangen lagt til Skudeneshavn Camping på vakre Karmøy utenfor Haugesund helgen 2 – 5 juni.
I strålende sol og varmt sommervær inntok boerboelfolket campingen fra land og strand rundt i Norge. Bikkjer og eiere fordelte seg på fine og koselige hytter, og ble tatt utrolig godt imot av campingdriveren.

stop view
      ozio_gallery_fuerte

Fredagen ankom folk litt utover ettermiddagen og kvelden, men vi fikk samlet alle som skulle overnatte og de boerboeleiere som bodde på Karmøy og i nærheten, til en koselig grillaften hvor vi ble kjent med hverandre og hundene.

Lørdagen kom det mange boerboeleiere med hunder for å hilse på, det kom valpekjøpere for å hente valper og vi fikk en varm, koselig og innholdsrik boerboeldag med mye hundesnakk og hilsing. Noen av hundene med eiere trosset varmen og solsteika, og samlet seg på fantastiske Sandnessanden strand for en avkjølende tur på stranda og litt vassing i deilig kjølig vann.

Årsmøtet tok vi utendørs i stekende sol og varme utpå ettermiddagen. Årsberetning, regnskap og nytt styre ble godkjent og valgt. Tropehagen Zoo ved boerboeleier og regionsleder Lotte Nilsen hadde sponset en haug med flotte premier som vi loddet ut til inntekt for Norsk Boerboel.
      Senere på kvelden ble det nok en festlig, sosial, morsom og hyggelig grillaften.
      Boerboelfolket vet å kose seg! Vi gleder oss allerede til neste treff.

Norsk Boerboel vil takke alle som gjorde helgen til en fest! En spesiell takk til Skudeneshavn Camping for et flott opphold og stor gjestfrihet og til leder i den lokale hundeklubben på Karmøy, for å muliggjøre lån av hundeklubbens lokaler og inngjerdet hundelekeplass.